Voor de meest efficiënte orderverwerking van jouw producten richten wij ons op de volgende punten: 

Realtime order-interface

Voor optimale communicatie met jouw webshop-systeem is een realtime koppeling tussen jouw webshop-systeem en ons IT-systeem essentieel. Zo vermijden we dat er op een omslachtige wijze bestanden over en weer worden gestuurd.

Papierloos orderpicken

Monta werkt in het orderpickingproces zonder orderpicklijsten. Alle orders zijn via onze pols-barcodelezers uitleesbaar. Over het algemeen is het zo dat een order via een barcodescanner wordt gepickt en deze vervolgens via een put-to-light-systeem aan een specifiek winkelmandje wordt toegewezen. Om precies te zijn werken we met de volgende pick methoden:

  • Single order picken;
  • Batch picken middels een kar met x aantal kratten;
  • Bulk picken en vervolgens uitsorteren via e-checkwall;
  • Goods-to-man pick-methode en vervolgens uitsorteren via e-checkwall.

Controle voor inpakken

Iedere zending wordt na het orderpicken nogmaals gecontroleerd bij ons e-check controlestation voordat de goederen worden ingepakt. Hier worden nogmaals alle barcodes zorgvuldig gecheckt en vindt er een weging plaats per order.

Producten toevoegen tijdens het eindcontroleproces

Bij Monta is er de mogelijkheid om extra artikelen toe te voegen bij het verpakken van de producten. Hiermee kun je als webshop gerichte reclame sturen. Dit kan een extra product zijn of een kortingsvoucher voor een volgende bestelling. 

Portal voor toegang tot uw informatie

We beschikken over een eigen portal (het monta-portal), waarin je realtime onze dienstverlening kan volgen: we laten hier onder andere inzichten van jouw goederenontvangst, voorraadinformatie, orderverwerking, verzending en de retouren zien.

Koppeling met vervoerders

Voor verzending hebben we met diverse vervoerders standaard koppelingen operationeel, waardoor voormeldingen, verzendlabels, track & trace-informatie probleemloos gerealiseerd kunnen worden.

Ivo Meerbeek - Monta
Ivo Meerbeek
Sales

Heb je vragen?
Neem gerust contact met me op!

  • IT Koppeling

    De eerste stap naar optimaal fulfilment is zorgen dat jouw webshop systeem met ons software systeem gekoppeld wordt.

    Lees meer
  • Goederenontvangst

    Wanneer we jouw voorraad ontvangen, controleren we deze binnen twee uur. Dat doen we op een specifieke manier.

    Lees meer
  • Opslag

    Monta beschikt over verschillende typen opslaglocaties. We slaan jouw voorraad streng beveiligd op.

    Lees meer
  • Orderverwerking

    Jouw orders worden zorgvuldig gepickt en gecontroleerd. Alles wat we doen is digitaal en dus terug te vinden in ons Monta-portal.

  • Verpakken

    De orders worden met het juiste verpakkingsmateriaal ingepakt. We bieden diverse mogelijkheden en kunnen je hierin adviseren.

    Lees meer
  • Verzenden

    Tijd om te verzenden! Door optimale verzendopties kan jouw klant (de consument) zelf beslissen waar en wanneer zijn bestelling bezorgd wordt.

    Lees meer
  • Retourlogistiek

    Zelf je retouren bijhouden? Binnen onze fulfilment diensten bieden we je toegang tot een online retouren-systeem. Of wij doen het voor je!

    Lees meer
  • Voorraadbeheer

    Doordat alle data van de vorige stappen inzichtelijk is in het Monta-portal, kun je strategische beslissingen nemen die positief effect hebben op je voorraad.

    Lees meer
  • Rapportage

    Ook informatie als trends, forecasts, track en trace codes en je klant top 10 zijn in te zien op het Monta-portal. Hier kan je tactisch op inspelen.

    Lees meer

Ook sneller groeien met de webshop?
Vertel ons over jouw uitdagingen.

Binnen 24u reactie - vaak ook in 4u

0

m² magazijn

0

vestigingen
Montaman Icoon

0

medewerkers

0

webshops