Realtime rapportage
Als klant van Monta beschik je over een eigen portal (het Monta-portal) waarin je op ieder moment van de dag realtime inzicht hebt in onderstaande punten.
IT Koppeling
De eerste stap naar optimaal fulfilment is zorgen dat jouw webshop systeem met ons software systeem gekoppeld wordt.
Goederenontvangst
Wanneer we jouw voorraad ontvangen, controleren we deze binnen twee uur. Dat doen we op een specifieke manier.
Opslag
Monta beschikt over verschillende typen opslaglocaties. We slaan jouw voorraad streng beveiligd op.
Orderverwerking
Jouw orders worden zorgvuldig gepickt en gecontroleerd. Alles wat we doen is digitaal en dus terug te vinden in onze Monta-portal.
Verpakken
De orders worden met het juiste verpakkingsmateriaal ingepakt. We bieden diverse mogelijkheden en kunnen je hierin adviseren.
Verzenden
Tijd om te verzenden! Door optimale verzendopties kan jouw klant (de consument) zelf beslissen waar en wanneer zijn bestelling bezorgd wordt.
Retourlogistiek
Zelf je retouren bijhouden? Binnen onze fulfilment diensten bieden we je toegang tot een online retouren-systeem. Of wij doen het voor je!
Voorraadbeheer
Doordat alle data van de vorige stappen inzichtelijk is in het Monta-portal, kun je strategische beslissingen nemen die positief effect hebben op je voorraad.
Rapportage
Ook informatie als trends, forecasts, track en trace codes en je klant top 10 zijn in te zien op het Monta-portal. Hier kan je tactisch op inspelen.
Goede keuzes met rapportage-informatie
Slechts als je alle data hebt, kun je doordachte keuzes maken. Je hebt dus ook duidelijk inzicht in je voorraad, waardoor je precies weet wanneer je moet bijbestellen. Ook kun je door de handige dynamische forecast voorspellen wanneer je meer of juist minder producten gaat verkopen en hierop anticiperen.
In het kort: door de rapportage-informatie in het Monta-portal heb je altijd volledig inzicht in het verpakken, verzenden, de orders, de retouren… alles wat je moet weten om tactische keuzes te maken.
Op je eigen portal is er onder andere de mogelijkheid om B2B orders in te voeren, backorders te verwijderen of backorders aan te passen. Alles wat op de portal staat kunnen we ook als bestand naar je mailen in Excel formaat. Dit kan bijvoorbeeld iedere dag of ieder uur.
Hoe te starten?
Vul het formulier in
Je fulfilment uitbesteden? Vul enkele gegevens in en dan gaan wij meteen aan de slag om een passend fulfilment aanbod in kaart te brengen. Binnen 24u heb je antwoord.
De voorraad staat veilig
Jouw producten gaan in opslag in een van onze beveiligde magazijnen. Ook het aanvullen van producten gaat razendsnel: binnen 2u zijn de producten ingeboekt en klaar voor verkoop.
Jij verkoopt, wij regelen het.
Alle bestellingen die klanten in jouw webshop voor 23:45u plaatsen, verpakken en verzenden wij nog dezelfde nacht. Ook retouren regelen wij voor je.
Elk moment de juiste informatie
Via jouw portaal heb je altijd inzicht in je voorraad, bestellingen en retouren. Zo weet je op ieder moment van de dag hoe jouw webshop presteert. Zo kun jij focussen op groei van de webshop.
Fulfilment op basis van vertrouwen, dagelijks opzegbaar.
Vraag binnen 1 minuut een vrijblijvende offerte aan
"*" geeft vereiste velden aan