PAKJE GEMAK

Wij bieden all-in-fulfilment bij Monta, dat betekent niet alleen dat we werken met duidelijke vaste prijzen. Het all-in betreft de volledige service en dienstverlening. Alles is mogelijk wat er maar bestaat op het gebied van fulfilment. Maar naast de normale verzend- en bezorgopties, zoals tijdvakleveringen, late cut-off tijden, Same Day Delivery en afhaalmogelijkheden van jouw bestelling, bieden wij een andere servicegerichte mogelijkheid: Pakje Gemak.

Wat is pakje gemak van PostNL?

Pakje Gemak is een andere manier van verzenden via PostNL. Het pakketje van jouw klant wordt in dit geval niet thuis afgeleverd. Jouw klant kiest zelfstandig een willekeurige locatie in heel Nederland uit waar deze zijn of haar pakketje wilt afhalen. Een prachtige tool om klanten maatwerk te bieden in hun wensen. Niet iedereen kan immers op elk moment thuis zijn. Ideaal!

Dat kan bijvoorbeeld de supermarkt zijn waar jouw klant dagelijks komt of de kiosk waar jouw klant toch elke dag langs rijdt. Ook het tijdstip is dan naar keuze en behoefte van de klant van jouw webshop. Wij helpen jou met het implementeren van een tool waarmee jouw klanten tijdens het afrekenen heel gemakkelijk de gewenste locatie kiezen.

Wat is pakje gemak van PostNL
Op welke locatie vind je Pakje gemak

Pakje Gemak op meer dan 2500 locaties

Er zijn nu al meer dan 2.500 locaties door heel Nederland die Pakje Gemak ondersteunen. Om een beeld te geven van de mogelijke locaties – een aantal voorbeelden:

  • Supermarkt;
  • Boekenwinkel;
  • Tabakswinkel.

Het mooie aan deze winkels is dat ze niet alleen in grote steden te vinden zijn, maar juist ook in kleinere dorpen.

Voordelen voor de klanten van uw webshop

De Pakje Gemak service van Postnl brengt verschillende voordelen met zich mee. Onderstaand een overzicht:

  • Met PakjeGemak hoeven klanten niet thuis te blijven om een pakket in ontvangst te nemen, wat hun dagelijkse routine minder verstoort;
  • De 2500+ afhaalpunten zijn vaak gevestigd in de buurt van woon- of werklocaties, waardoor het gemakkelijker is om het pakket op te halen;
  • Pakketten zijn veilig opgeslagen in het afhaalpunt totdat de ontvanger ze ophaalt, waardoor het risico op diefstal wordt verminderd;
  • Naast het ophalen van pakketten kunnen klanten vaak ook retourzendingen afgeven bij deze afhaalpunten.
  • De Afhaallocaties hebben ruime openingstijden;
  • Er zijn geen extra kosten voor het gebruik van deze verzendmogelijkheid;
  • Met 2.500 locaties is er altijd één bij jouw klant in de buurt;
  • Jouw klant bepaalt zelf waar en wanneer de bestelling wordt opgehaald.


Voordelen van Pakje gemak
Diensten van Monta

Onze diensten

Wil je ontdekken hoe we jouw fulfilment beheren en welke diensten we beschikbaar hebben? Hieronder vind je een volledig overzicht van onze services:

  • Ontvangst van goederen: beheer van opslag, ontvangst en controle van voorraadproducten.
  • Orderafhandeling: verwerking van klantbestellingen, productverzameling, en gereedmaken voor verzending.
  • Verpakken: met zorg verpakken van producten om transportschade te minimaliseren.
  • Verzending: keuze van de juiste verzendopties en vervoerders voor tijdige levering bij klanten.
  • Retourlogistiek: afhandeling van retourzendingen en beoordeling van teruggestuurde producten.
  • Rapportage: Verschaffen van gegevens en rapporten betreffende voorraadniveaus, orderverwerking en verzendstatus.

Als je je afvraagt of we van waarde kunnen zijn voor jouw webshop of als je meer wilt weten over onze diensten, aarzel dan niet om meer informatie aan te vragen. We staan klaar om jou uitgebreid en deskundig advies te geven. Liever direct meer weten over de mogelijkheden? Vraag dan direct een vrijblijvende offerte aan.